Masa depan

Bila tengok gmbr ni rasa kesian kat diri sendiri. Banyak hari dah aku dok fikir, selagi aku tak luahkan apa yang aku rasa ni memang aku tak senang duduk. Kena bg org tau jugak apa yg aku rasa. Pertama sekali aku tau aku tau aku ni jenis mulut laser. Nak buat mcm mana dah jenis laser jet. Aku suarakan pendapat aku tentang melayu penang. Melayu sama la jugak dgn aku. Tp depa ni jenis x kisah sungguh. X kisah kalau kerja kat bangunan yg senget mcm komtar tu. Contoh sj aku bg. Yg depa tau berseronok sj. Ada sorang perempuan yg x suka dgn statement aku. Aku x kisah. Dia ada hak x suka. Sama la jugak dgn aku yg x suka ni pun. Tp nak buat mcm mana kalau depa sendiri yg suka mcm tu. Org lain x boleh nak buat apa pun. Bukan x boleh berseronok tp biarlah seimbang. 
Mcm aku yg ada hobi berfoto ni pun. Ada yg terlampau ghairah sgt berfoto. Sampai tak tidoq langsung. Ini dah mcm gila pun ada jugak. Kena seimbang la. Memang hobi 0enting untuk kepuasan tp kesihatan diri jugak penting. Mcm aku la ni masalah kat ofis aku kena bg tumpuan dulu. Itu penting untuk masa dpn aku. Hobi just hobi sj. Kerja aku adalah periuk nasi aku.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai