Pelik

Aku rasa aku dah terjebak dlm org yg pelik lg. Mcm suka kat aku tp....xtau la. Aku sj kut yg terperasan lebih. Dan yg paling siot lg ada plak minah yg sanggup jd penasihat x berbayar. Aku rasa agak pelik. Bila dah terang2 declare mcm ni xdak plak yg dok jd penasihat sukarela. Aku dok wonder penasihat tu pun teringin sama kut. Mana tau kannn. Dlm2 dok bg nasihat dlm hati sapa tau. Padan dgn minah2 yg tergedik2 ni. Tp x bole salah kat minah jugak...kalau mamat x lyn minah x gedik. Aku ingat lg ayat mamat yg dulu....siap marah2 nak plaster bagai. Tp last2 jd mcm mana? Yg nak plaster tu kena plaster. Bila tulis dlm ni baru lah otak aku x rasa mcm nak pecah. Kalau x dok fikir dan rasa mak marah sj.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai