Kenduri

Kenduri dah selesai dengan jayanya. Pengantin agak debab. Hahaha. Sedapnya aku ni nak kata kat orang aku ni. Cer tengok diri sendiri dulu. Tp selalunya yang nak jadi pengantin ni akan jaga diet betul. Selalunya depa akan pastikan badan jadi slim menawan pada hari bahagia. Tp dalam kes ni pasangannya pun agak debab. Jadi masing2 berlumba-lumba bina badan la. Ini cuma teori aku saja. Dan bila di nasihat suruh kurus pun macam tak jalan saja. Aku dok berleter kat anak buah aku suruh kuruskan badan pun dapat reaksi yang sama jugak. Baru lah aku buka kisah aku dulu-dulu yang boleh pakai kebaya ketat lagi. Alasan depa haram pulak pakai ketat. Jadi biar saja la badan jadi gajah pun. Nak kisah apa kannn. Badan sendiri.
Balik pada ceta kenduri plak, beg untuk tetamu pun berbaki berlambak lagi. Tapi tetamu yang mai tu agak ramai la. Meriah aku tengok.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai