Si gemuk

Si gemuk pun aku x habis operation lg. Nak operate sajak plak. Ingat sikit2 sj metafora. Hiperbola. Tah apa lg perkataan2 yg nak operate benda alah ni. Tp kalau selalu baca ulasan2 org lain rasanya aku boleh mahir. Back to bf. Aku pun dok tercari2 mcm mana aku boleh tersadung ngan mamat tuh. Cumanya aku terkilan sbb kt2 dia pasal ada org kt dia kawin dah. Tp aku rasa aku cuba dah back up pun tp x bole sbb yg dok kt tu ramai. At last aku yg jd mangsa. Ok kalau berfb ni. Tp biarlah cara sihat. X pyh la kalau sampai siang mlm dok berfb. Dok sembang yg bukan2. Utk apa sebenarnya. Yg satu lg plak aku tertarik dgn penulisannya. Tu yg boleh aku bersajak plak tu. Tp at least aku ada kemahiran masa sekokah lg pasal sajak ni. Yg penting aku x kacau org dan org x kacau aku. La ni aku teruskan dgn snapseeds lg. Jom lyn gmbr aku edit.


Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai