Merdeka

Aku amat berharap xdak sapa baca. Ya ka. Baca pi la. Nak tulis dlm fb mcm dah malas sj. Tulis dlm ni sj. Sapa suka baca, baca la. Xmau baca pun xpa. Td ada ucap slmt tinggal. Aku dok lyn mata bila ada yg mai habak pasal ada yg nak tukaq. Just remind sj. Aku dah tau pun. Tp terlupa plak. Bila yg habak tu pun mcm sebak sj aku pun naik tengok. Apa aku nak ckp pun xtau lg. Bila berdepan tu aku 0un buat la ucap slmt. Antara be positive. Pi la kut2 ubah angin. Kut2 dpt angin baru. Jawapan dia plak...ikut sj perancangan tuhan. Jawapan aku plak...perancangan tuhan tentulah lebih baik. Kita sj yg xtau. 
Bila sudah sj aku lari pi penjuru dan teriak semau2nya. Ikhlaskah aku kata td. Tiba2 rasa sedih sgt. Teringat ceta lama. Airmata jd x boleh berhenti plak. Balik sj aku beli banyak burger. Mkn puas2. Lupakan semua yg sedih2...

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai