Fb

Rasa bosan dgn fb yg merapu2 sgt tuh. Rasa buang masa pun ada jugak. Tp ada jugak yg menarik utk aku tengok pun. Setakat nak puji yg pura2 tu aku dah malas. Aku ingat nak slow down dulu. Rasa nak marah pun x guna jugak. Lama dah kejadian pelik kat aku ni. Mcm kat kl dulu ada call yg mcm2 tu. La ni baru tau kt nama org buh dlm page x senonoh. Mcm tu jugak la ni pun. Masa aku tengah ok hari tu mcm2 yg org tulis. Tinggai org x kata langsuir gunung jerai sj. Itu pun dah kt jembalang ka kuntilanak mcm tu la. La ni biar sj depa hidup dgn cara depa. Aku nak hidup ngan cara aku. Org lain nak buat apa pantak la. Sekali sekala sj aku nak masuk dlm ruangan depa. Nak ubat rindu aku nak huh dlm ni la. So sapa yg x berapa suka tu siap sedia la aku nak up load gmbr aku kat sini.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai