Berubah

Sj aku tunggu sampai pg nak tengok mcm mana depa hidup. Nak tau jugak mcm mana org lain hidup. Jgn dok jd katak bwh tempurung sj. Sblm ni aku hanya ahli 2 group sj...tp bila jd ahli lebih banyak grup ni mata kena buka lebih luas lg. Kena tahu sepak terjang lebih banyak lg. Aku jumpa mamat ni pun secara kebetulan sj. Itu pun setelah setiap hari dok langut kat fb aku. Tp bila ada amaran tu dia stop langut kat fb aku. Kemudian dia buat bg aku plak langut fb dia. Xpa aku ikut sj. Tp bila dia mai belah utara..amaran tu jd lebih kencang lg. Aku x marah pun. Kalau sbb playboy aku nak marah...memang silap la. Buaya darat ni ada di mana2 pun. Kalau yg bini 2 3 tu sah2 la buaya darat. Tp kalau yg teruna trang tang tang pun ada gak yg buaya darat. Mata keranjang pun ada gak. Yg mengaku alim bagai pun ada gak mata keranjang. Aku sikit pun x rasa terkejut. Tp yg aku hairan tu yg bg amaran tu plak dok bersekongkol sekali. Tergedik2. Haaa...apa crita plak kan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai