tiba2

Ada yg jd tiba2. Ya la...tiba2 kita jd mcm tu. Tiba2 plak kita jd mcm ni. Ada gak ayat.....laaaaa tak sangka noooo. Bole jd mcm tu. Mana bole x sangka. Kita kena selalu berprasangka baik. Jgn la dok ingat yg x elok sj. Kisahnya aku terjoin kelab fotografi. Add sana...add sini tiba2 dok terpaut kat fb yg ada banyak gmbr2 cantik. So aku join la. Rupanya kelab fotografi. Org guna yg canggih tp aku guna talipon sj. Mls aku nak keluarkan benda gedabak tu. Masa pi korea tu la jd pengajaran. Nak jln naik bukit dgn kamera tu memang worst la. Tu plak aku ni x la fit sgt. Asyik dok semput sj. La ni guna sekadar mampu sj. Dok search gak kut2 jumpa kawan2 yg masuk bidang ni. Rasanya ada. Tp pelan2 la. Nanti jumpa la tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai