Terkini

Ni masa masuk keja lepas cuti panjang baru ni. Cantik tengok bulan tuh.

Ni plak masa balik keja. Tersentuh tengok tukang cat kat atas tuh. Rezeki masing2.
Ni plak karok time kenduri. Ni la yg dok berduet ngan aku. X la selalu sgt karok pun. Cuma baru2 ni suka karok. Pokok2 kat yan pun rasanya terkejut tengok aku nyanyi.....mangkaq mana la dok meraung. 

Ni plak tmpt kenduri. Aku x snap kenduri. Ni jln dpn rumah. X dpn sgt la. Kat gunung jerai la jugak. Kat jln ni la dolu2 aku dok mengayuh basikal. Jln ni gak dok jln kaki pi titi hayun. Down to memori land. Baru sj lepas hujan. So tu yg nmpk berkabus semacam sj. Cuti ni banyak aktiviti. Kenduri n kenduri. Tp aku x la teruk sgt. X berapa nak berteruk sgt. Baru ni sj tgn jd mencekau sj so kali ni aku slow down. Take care my body maaa....

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai