call

 Dgn talipon ni call aku xdak la masalah sgt. Berapa kerap sgt la pun aku nak call. X bergayut lama2 pun. Yg dok jd isu la ni internet. Buka fb la atleast. Bln sudah agak melambung la sbb ceta korea. Bln ni x tengok dah. So x berapa sgt la masalah nak mai Tu. Minggu ni agak busy ckit. Busy ni x pernah habis2. Rasa mcm nak pindah dok kat ofis sj. Baru senang nak fokus keja. Teringat rumah aku la plak. Beli dah lama tp x duduk2. Bila nak duduk? Xtau. Rasa membazir pun ada tp atleast aku ada. Bila org tanya...hhang hado? Hado...hado. Apa la yg aku buat untung sgt. X banyak untung pun. Ala kadar sj. X la sampai susah sgt. Xmau la mcm tu. Rumah ni kalau beli x rugi. Beli la rumah apa pyn. X rugi sbb atleast bole duduk. Tp xmau la dok lawan. Tengok org beli besar kita pun beli besar gak. Tp x berapa nak mampu. Tp nak beli jugak. Sanggup buat apa sj supaya hasrat tercapai. Kalau semua org ada peel mcm ni sure la x aman. Ya la...ddah sanggup buat apa sj. Ada gak yg dok pertikai keikhlasan org lain. Bole ka nak ukur?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai