telco.....atau tesco?

12.00 tgh mlm.....baru sj dengar berita caj telco akan kurang. Apa tu telco tu? Dengar sekali mcm tesco sj. Tp telco ni jalur lebar la. Berita baik nih.


    Rasanya dua yg atas sj yg berkaitan. Yg tata dgn usa tu xdak kaitan la kut. Yg pentingnya bole dpt murah la nanti. Masa tu nanti blacberry bole baling kambing la.hahaha.
     12.45.....dok lyn ceta cowboy lama. Betul2 mcm ceta labu-labi arahan p.ramlee dulu2.

Mcm agak terperanjat plak bila ada yg nak tau sgt nih. Ada kil kil sikit.

      7.25....25hb.....tesco ka telco? Dulu2 arwah tok aku buat keja mcm2.  Rasanya semua keja mengait dia pandai. Masa umur dia 70 tahun pun dia masih lg bersemangat mengait dgn membaca buku jepun. Buku mengait hanya ada dlm bahasa jepun. Kagum sungguh aku. Bila tengok aku jahit crossstich plak....dia suruh aku ajar plak jahit silang pangkah tu. Dia suka jahit sbb bole jahit nama allah dan muhammad. Mungkin dia bole zikir sama kut.
     Masa sepupu aku kawin dia kaitkan tempat duduk pengantin lg. Memang dia sorang yg gigih.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai