fikiran kuno?

     Kdg2 aku terfikir sendiri...aku ni kuno ka? Dok fikir stail lama ka? Tengok fb budak2 la ni rasa mcm pelik sgt. Tp nama pun budak2. Bila aku budak2 dulu pun mcm tu jugak. Nak cuba yg baru. Xtau pun nak fikir yg mana baik ka apa. Tp mak aku amat tegas. Tau apa dia punya stail? Kalau ada jiran yg mengadu pasal anak2 dia memang siap badan la kami. Org yg mai ckp tu x salah. Kami yg salah. Bagus jugak cara macam ni. Mak aku guna 'media' utk nak pantau pergerakan anak2 dia. 'Media' ni memang bergerak pantas pun. Contohnya berita dari as pun bole sampai cepat ke yan. Contoh la. 'Media' ni sama jugak dgn kita baca paper hari2 tu. Apa yg kita nmpk x semestinya sama dgn apa yg kita ckp. Sbb tu la x bole dok auta sj. Kena ada fakta sama. Bg ada bukti yg kukuh baru la bole caya. X gitu?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai