ceta smlm

     Kena mula dr mana pun x berapa jelas nih. Plan aku nak balik as tu memang pyh pun. Tp itu sj cara nak balik yan. Tu plak tu tmpt lama aku. Nanti nak pi keja pun agak susah. Dan mak dgn pak aku bantah sungguh. Aku? Mcm biasa selalu degil. Kakak aku bg nasihat x berkat hidup nanti kalau x dpt restu. Aku? Tetap degil. Mai keja pg kemarin pun x berapa bole fokus. Di tambah dgn benda yg x selesai dr hari jumaat. So aku decide cuti awal sbb bila aku x fokus benda akan jd banyak salah. Bila banyak salah aku nak marah dan kena marah jugak la. Balik kat rumah jd agak sejuk ckit. Dok ajar eka mengaji....eka dok tanya...aku bole x ajar budak ramai2. Hahaha. Aku memang tergelak besar." Nak suruh makjang buat tution ka? X bole la. Makjang keja siang...mlm makjang nak rehat." Tau apa dia tanya aku?  "Makjang bos ka?" Lg la aku tergelak besar. Bos? Aku bos kat diri aku sendiri. Sampai mlm dok buka instagram tengok ruangan masakan. Tengok satu blog tu ceta pasal anak dia yg baru sj meninggal sbb kanser. Ada jiran dia pun yg dok survive dgn kansee. Rasa tersentuh sgt. Kita rasa susah tp ada lg org yg lg susah dr kita tp tetap bersemangat. Ini semua dugaan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai