adussss

     21hb....2.00 ptg....Baru sj pi kenduri.

Yg tepi tu dok malu2.

Dok merigau jugak la cari rumah. Dah pi pun sekali-sekala. Jom layan gmbr menu.


Ini pleu. Gulai acheh. Dlm gulai ni ada banyak sayur. Yg ada dlm gulai ni ada betik, daun bebuas, nangka, labu dan mcm2 lg la. X nmpk plak la yg perut lembu. Itu la kebanggaan acheh.

Cik yah dok jamu selera.

Cik ma dgn lang. Sempat la berbual dgn mak penakan pupu.
     Raya cina dan dok lyn jugak la ceta cina. Lama dah masa berlalu rupanya.....hero cina yg muda2 dulu2 semuanya dah tua. Kalau nak lawan dgn korea memang dah agak susah la. Korea yg semuanya cun melecun.
     21hb....9.30....mlm ni aku, mak dgn pak mkn lauk kenduri yg org kirim td. Sambil tu ada jugak sayur ikan yg tengahari td. Aku dok ceta la kat rumah kenduri td tuan rumah dok promosi pleu. Bila mkn mlm ni rasanya sayur ikan lebih enak rasanya. Mungkin sbb dah ini makanan kami.

Dok belek stat blog aku. Mlm ni aku tekad nak bg jd tinggi jugak. Bersemangat sungguh aku. Xtau la kenapa.

21hb....23.24 mlm.....
Sepatutnya dah hanyut tu yg muka jd sembeb semacam sj. Dok tunggu supper sambil lyn sg yan waktu mlm. Lomantik maaa....! Sapa sangka semeriah nih.
12.00.....at last dpt supper. Udang gred z hehehe. Oleh sbb gred z so x pyh la photoshoot. Kalau zoom mcm mana pun x jd gred A punya. Bila cuti kena lyn movie lg...





Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai