bertemu dan berpisah

     Hari ni ada majlis berpisah. Utk pengurusku. Kali pertama aku jumpa pn. Pengurus nih masa aku melawat as sekali-sekala dulu. Very long time dah. Cuma baru setahun nih sj yg aku jumpa balik. X rapat sgt la. Tp dah keja sekali so jd agak rapat jugak la. Rapat mcm pengurus la. Pi mkn kat kedai arab kat ofis td. The devor is very nice so nasi yg x berapa sdp jd well done la.

Mula2 kenal aku sangka anak mami. Rupanya bukan.

Ketua unit.

Ada dorang arab dok mkn. Keliling tu melayu la.

Projek pertama aku. Kecut perut gak cik ani nak urus majlis nih. So keluar awal pi parkson. Tengok tp x berapa berkenan. Balik tu terus pi kedai arab tu. Dah jd mcm aku plak buat kenduri. Takut jufak kut x cukup. Majlis kat pengurus plak tu. Tp alhamdulillah...semuanya selamat. Dan terimakasih pd yg sponsor mkn.


M


Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai