seronok?

      Kat kelantan banjir dan aku kejanya dok follow status banjir. Along kat k.kerai so bimbang jugak la. Ptg td baru dia talipon kt ok. Alhamdulillah. Apa pun moga tabah hadapi musibah yg melanda. Tengok berita kat pdg terap pun dah banjir.
     Hari ni lepak sj kejanya. Cuti....mkn dan lepak. Beberapa hari ni rasa not in the mood. Why....! Patutnya ada jawapan. Tp ada ka. Hmmmm....just not in the mood. Tp bila ada banjir tu yg ada benda jugak la aku fikir. Org yg hadapi banjir kat sana lg la teruk. Teringat dulu2 masa rumah aku kat yan kena banjir. Habis perabut rosak. Sampaikan aku teringin nak beli perabut besi sj. Perabut kalau kena air cepat rosak. Rosak kena ganti plak tu. Duit lg. X termasuk dgn x bole pi keja lg. Nak pi keja kena randok air sampai takat paha. Tp itu ceta dulu. La ni pun dok banjir jugak. Tp x basah la. Ok la sudah dulu ceta bab tu. Apa aku mkn hari ni. X istimewa pun. Kemarin beli anggur hitam sekilo so hari ni mkn yg tu sj la. Seedless plak tu. Ralit sj la mkn. Tengok tv hari ni. Ada ayat yg menarik yg aku tengok. Seronok kalau ada berdua sj dlm dunia ni. Ni ayat bercinta la. Seronok ka? Hmmmm.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai