nilai

     Harga barang la ni dok naik tp budak2 pun ada talipon dan siap ada internet lg. Camno tu? Confius jugak aku tengok. Aku xla nak tuding kat org lain pun. Aku dok tengok anak2 buah aku. Semua pakat ada tablet yg mahal. Talipon pun ada internet lg. Aku yg keja pun dok fikir dgn internet ni tp depa bole ada. Mak pak plak yg dok bersungut xdak duit. Bersungut xdak duit tp mampu plak beli semua benda nih. Baru2 ni terbaca pasal ada yg nak kenakan lesen memancing. Patutnya talipon pintar tu yg patut kena ada lesen. Tablet tu pun patut ada lesen jugak. Bg yg 18 tahun keatas sj bole ada. 18 tahun pun yg keja sj. Yg dok belajar x bole pakai. X kira la belajar kat u ka apa. Dah xdak duit x pyh la pakai.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai