sorry to say

     Say sorry dgn sorry to say sama ka. Xtau la tp yg sorry tu. Apa yg aku nak ceta nih. Nak ceta. X ceta. Nak ceta. X ceta. Ok la. Hold dulu. Sbb atas permintaan tuan punya blog. Sapa tu? Mlm sabtu yg keliru kot nih. Kalau bole buat mcm lagu frozen kan bagus. Let it go! Let it go! Ok la ceta bab menarik ckit la. X mau yg x menarik. Smlm tertengok al khawater tu. Ceta pasal singapura. Mcm mana singapura tu jd. Mcm mana singapura tu membangun. Apa yg menarik yg aku nak tulis pasal nih. Masa singapura nak berpisah tu dgn malaysia tu perdana menteri dia menangis. Sbb? Apa yg dia ucap tu sbb 'depa' tu pernah ada pertalian. Pernah ada ikatan la. X kira la yg ada ikatan keluarga ka. Something like that la. Ada jugak yg sedara org johor dok kat singapura. Mcm tu la tp kena berpisah. Sbb tu la dia menangis. Tp huraian pengacara tu lebih dramatik lg. Singapura tu mcm titik sj dgn malaysia. Tp bole survive. Ini yg amat2 menarik bg aku. Menarik tp aku x mau tulis dah bab nih. Mcm dah bosan sj.
       Ada yg puji apa yg aku tulis menarik. Masuk bakul lg cik ani. Pandai cik ani tulis. Ktnya la. Cik ani! Single title tu. Cik ani pun. Tiba2 sj rasa single title. Single mingle. Not single and avalaible pun rasanya. Tu yg bosan nak tulis pasal singapura pun. Title aku ni yg dok asak la ni. Nak tulis pun dah hilang mood. Nak tulis yg hahahaha lg la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai