oz

     Dok cari lama jugak la oz tu apa bendanya. Rupa2nya aussie. Kekdahnya australia. Lembab jugak rupanya minda cik ani. Dok tengok tempat2 kat aussie plak. Mula dulu dok baca. La dok tengok tmpt plak. Some other time bole sampai kut kat aussie ni. Maybe la. Kalau panjang umur dan murah rezeki. Insyaallah. Install flickr dlm talipon tp tengok mcm x berapa sesuai sgt. So aku uninstall balik. Kena tau keupayaan jugak. Cuti hari ni tiba2 mak dgn pak aku muncul kat pintu. So x balik yan la. Dok lyn tv sj la. Tengok siri love at first sight. Lebih kurang mcm realiti show la tp tentang relationship male and female. Omputeh ni memang open la. Tp dlm dok open pun ada gak yg bertelagah. Not very easy la nak bentuk satu relationship. Lepas tu tengok siri yg cari baju pengantin tu. Teringin nak kawin ka cik ani? Suka tengok baju pengantin omputeh. Puteh dan banyak lace. Aku memang peminat gaun sejak dulu lg. Kali ni ada gaun pengantin lama yg diubahsuai jd lawa mcm baru plak. Teringat pi cari baju pengantin kat along dulu2. Yg aku nak songket warna pink terang.
baju ni sewa kat tmn sejati. Songket tp last minit aku paksa suruh letak batu kat bahagian depan bg nmpk shining.
baju ni plak along upah buat sulam kat kelantan. Dekat2 x bole pakai dah sbb baju di pos dr kelantan. Jenuh pi cari kat post ofis. Tp hasilnya not bad la. Tu sbb org suka upah sulam kat sempadan sana. Kahwin ni memang bukannya senang pun. Dua kehidupan yg totally berbeza tertiba nak bg jd satu. Kalau dok kat asrama yg dorm tu pun puas jugak berbeka.


Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai