mencanak

      Mencanak tu apa erk? Naik tinggi la. Post yg sblm ni aku delete. Tengok rating org yg baca pun mcm ok sj. That's why aku delete. That's why? Not really la. Kdg2 ada benda yg patut di luahkan sekerat2. Sekerat lg simpan sj. Itu baru sekerat sj. Sekerat? Yg lain2 tu simpan sudah la. Buat apa nak heboh2 pun. X untung sgt pun. Nasib x baik rugi ada la. Berita terkini pun agak kecut jugak aku dengar. Ada yg ambik tindakan sbb whassup sj. Should be like that? Whassup tu sepatutnya in group. Tp dah jd in the group bila ada yg foward kat tmpt yg ' betul'. Sbb tu sama aku delete? Ya la jugak. Tp yg sebenarnya aku x suka baca apa2 yg bole meruntun jiwa aku. Chewaaah....sebak dan sedih gitu. Hahaha. Cuma x berapa suka nak ingat sgt. X semua kenangan tu pahit sgt. Ada jugak yg indah2. So biar sj la. Kalau aku x delete pun nanti org dok tunggu2 plak yg kenangan indah2 plak. Kenapa x tulis pun. Nak bg adil x pyh ingat pun. Hidup kena terus ke dpn. Kalau dok asyik melankolik sj bila nak maju.
     Sejak kebelakangan ni aku dah jd amat2 selektif pun tengok tv. X dak yg menarik sgt pun. Bila ada yg menarik sgt tu baru la aku akan melekat dpn tv. Baru2 ni tertengok movie kat 702. Yg berlakon tu jeniffer hewitt kut. Tajuk dia climbing apa tah. Ceta pasal sorang perempuan yg sanggup buat apa sj utk berjaya. Dia ambik anak anak angkat budak kulit hitam pun sbb nak elak cukai. Bole ka mcm ni? Bole pun. Dan ini semua soal nawaitu. Tp last sekali jasa dia tu la yg selamatkan dia.
     Satu lg tajuk michael. Michael ni tentunya lelaki la. Tp ceta ni pasal sorang lawyer yg terjumpa dgn tukang ramal nasib. Tukang tilik nasib ni ckp dia akan jumpa ' michael'. Seronok gak ceta2 tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai