lumrah alam

     Benda asas nak hidup ni mkn dgn pakai sj. Yg satu lg ibadat. Tu semua asas la. Itu yg penting. Tp la ni aku nak ceta pasal harga minyak dulu. Minggu sudah kwn2 aku dok bincang harga minyak nak turun. Rasanya ada kertas keja yg bocor kot. Tu yg depa bole tau tu. Tp aku rasa memang mustahil la harga minyak nak turun. Pasal apa nak turun kannn. Tp kwn aku kt dah pernah harga minyak turun. Mungkin daya ingatan aku lemah kot. Just ignore sj la. Tp tup-tup harga minyak ron 97 turun. Tau apa ulasan kwn2 aku? Nak buat apa kalau turun pun sbb dok guna ron 95. Kalau turun ron 95 tu ok la. Tp hari ni aku baca berita plak subsidi kat ron 95 hapus. Aku ingat jd murah la. Tp sebenarnya harga minyak dah naik. Ron 95 tu la. Spekulasi yg mula tu dah betul kut. Harga minyak nak turun. Harga minyak ron 95 dah xdak harga siling.
       Aku rasa yg tambang bas sekolah pun xdak harga siling jugak. Kerajaan akan pantau harga kalau xdak harga siling nih. So bole jd jugak kot harga minyak bole turun. Bole ka?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai