I do/do I.

      Ayat ni simple jer tp selalu dengar kat dlm tv masa omputeh kawin. Lebih kurang mcm aku terima nikahnya la. I do tu aku terima. Do I tu lebih kepada do I? Tanda soal gitu. Nak terima ka? 2 hari dah dok ding dong pasal ni. X salah pun. Ni ruangan aku sendiri. Suka baca...silakan baca. X suka pun xpa. Balik pd ceta I do td plak. Kdg2 bila sampai bab ni tu yg ada ayat soal hati tu. Kalau hati kt yes everything will be fine. Kalau everything fine pun at last berterabur jugak. Redah mcm2 halangan tp broken. Hati ni bukannya mcm brg kaca kat kedai yg ada tanda broken consider sold. Kalau broken tu broken la. Nak lelong pun x bole dah.
     Ceta bab telangkai. Kena guna perkataan pyh ckit ni. Omputehnya match maker. Pencari jodoh? Atau penjodoh bilangan? Bangsa apa pun ada yg tugasnya yg match maker. Tugas match maker ni bagus. Diri mesjid. Tp kalau xdak jodoh x jadi jugak.
      How to solve this? Agaknya bole selesai x masalah ni. Cer anggap mcm produk. Mcm astro ada produknya. Produk astro ialah rancangan yg dok ulang2 tu. Org tengok jugak sbb no choice. Produk bank ialah loan. Yg ni lg la org suka. Sapa x mau duit banyak. Produk kawin tentu la anak. Kawin plak? Produk apa? Kalau rasa soalan aku mengarut just ignore sj. Mungkin aku yg pening kut.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai