mengemas...

     Pagi ni baru ada masa lapang nak up date blog. Smlm cover balik tido yg x cukup sblm ni. Sbb apa tido x cukup? Dok lyn tengok ceta tamil. Sedap jugak. Sampai pukul 12 jugak la. Baru2 ni aku mengemas pokok2 aku. Pi tengok pokok kemboja aku. Tau apa yg anak buah aku ckp? Tp tengok dulu gmbrnya.
"Ada ubi dah makjang. Kita bole mkn nanti." 
Lawak sungguh aku dengar. Ubi? Bole mkn? Ubi kemboja? Mcm2 la eksperimen depa buat. 
Ni plak pokok bawang. Bawang ni dah terbeli banyak dan jd tumbuh. Nak elak membazir tu yg tanam sj tu. Tp selalunya ending kering jugak la.
pokok kari yg bonzai. Masa xdak pokok suka sgt nak buat kari.
pokok lidah buaya yg dah jd besar.

Pokok nenas yg nmpk segar. 


Pokok ni pun mau jugak hidup.



Pokok2 ulam aku yg segar sgt.





Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai