lampu

pg ni tertarik dgn lampu yg masih menyala kat ofis. Mai dah agak lambat pun masih menyala lg. Kemarin pi pasar mlm alma. Meja ikan yg x berapa segar tu dah buka. Yg ada jual ikan segar tu buka meja lmbt plak. Aku dok tengok sj budak2 yg jual ikan dok lentok atas tong ikan. Sakit mata tengok. Yg dok tunggu nih dok melangut sj. Aku tunggu jufak. Asal ada menu lain dlm otak tp dek lmbt mcm ni menu pun jd lagu lain. Aku pi kat meja sayur kat dpn meja ikan beli ubi kentang. Tengok ada ubi keledek. Beli jugak la ubi keledek. Rasa mcm nak buat karipap. Beli daun sup ckit. At last aku beli udang yg kecik utk inti. Bila meja ikan yg segar tu buka banyak cina2 yg dok kerumun. Rupanya cina yg jd taukeh kut. Apa yg aku beli? Sotong sj yg aku beli. Tanya ikan tenggiri pun xmau potong. Sotong sj la yg aku beli. Sotong memang segar sgt. Balik kemarin jd la karipap. Nak tumbuk lada pun malas plak. Ada rempah habsah so jd la karipap inti rempah khabsa. Rasanya agak sdp. Gmbr? Nanti la bila aku ada mood.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai