hospital

     Smlm aku pi hospital bw mak salmah sbb darah naik makin naik. Aku jd seriau. Pak plak dah bertambah ok tp kena bw pi kulim jugak. Tp dia x bole drive pi kulim pun rasanya. So kena buat  la ni. Pi hospital smlm pun rasa  juga sbb ramai sgt org. Ada sorang perempuan dok kat pintu. Aku rasa mcm kenal tp x bole nak fokus sbb dok kalut dgn mak aku. Lepas tu baru tau ada eksiden. Budak sekolah yg eksiden masa maghrib tu. Yg tunggu tu sedaramara budak tu la. Dok kat kampung aku jugak. Agaknya yg perempuan td mak dia la. Mulut dok kumat kamit baca sesuatu. Kesian sungguh aku tengok.
     Masuk dlm bila doktor periksa mak aku....ada la budak yg eksiden tu kat penjuru bilik. Terlindung ckit. Tp nampak gayanya mcm teruk. Bila nak balik baru perasan  rupanya anak kwn sekolah aku yg eksiden. Bertamvah2 la kesian. Kes langgar lari.
   

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai