happy hour

      Kalau pi beli brg kat supermarket tu memang ada la time happy hour. Time ni memang dpt harga murah la. Ok la blog aku x happy hour. Xdak pun. Ada masa happy...dan ada masa x happy. Ceta bab happy ni dlm blog....dlm fb pun kdg2 ada gak aku maki hamun. Ikut dan aku la nak maki hamun ka apa pun. Kalau aku nak marah tu aku on sj. Aku x peduli pun apa org nak rasa. Dan kdg2 org pun buat yg sama jugak. Tepuk sebelah tgn x berbunyi kannn. Kalau tepuk ramai2 tu baru meriah ckit. Tp rasa mcm x best plak la nih. X syok pun. Aku rasa bosan jugak la. Darah tinggi pun mcm nak mai sj. So I decide xmau buat mcm tu. Sementelah kalau tulis tu akan tercatit sampai bila2. Nanti kalau anak cucu baca....ya Allah  tok aku. Cam gini rupanya perangai tok aku. Dulu2 org bole ceta sj. La ni siap bole buat video lg. So make sure tulis benda elok2 sj lepas ni. Malu kat anak cucu nanti.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai