cold

     X berapa nak bole tulis sbb temper tengah naik so aku biar sj dulu. Ni baru ok ckit. Baru bole buka benda alah ni. Apa yg jd sejak kebelakangan ni? Ada sesuatu yg terjadi yg buat kan aku rasa mcm nak meletup. Tp bila fikir balik.....apa la yg aku bole buat. Buat x tau sj la. Semuanya bukannya kuasa kita. Kita yg rancang tp tuhan yg menentukannya. Kita rancang molek dah. Nak keja. Nak kawin. Lepas tu ada anak. Tp tuhan pun ada gak perancangan. Tiba2 jd mcm lain. Bila panjang membebel ni satgi ada yg marah plak. Bila ada yg x suka tu satgi kena bend plak. Kadang2 org pun sensitif jugak. Sama mcm aku la jugak.
      Smlm eka balik dok habak cikgu suruh make up. Kena make up kat rumah. X bole make up kat sekolah. Kena buh kat mata. Aduhhh.....kat mata plak dah. Aku pun xdak kat mata tu. Mak dia kat hospital. Pi kat kedai runcit kemarin ada lip liner dgn eye liner tu. Sblm tido smlm dah tunjuk rotan mak dia kat aku. Jgn lupa naaa. Dok peringat aku sj. Pagi2 td aku pun mula operasi.





Nak operasi pun x pandai sgt pun. Abang yg dok jd penasihat. Makjang tonyoh2 ckit. Aku pun tonyoh la. Ok jugak la hasilnya. Umar plak boh minyak wangi kat kakak. Hasilnya aku x dpt rotan la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai