terbaru

     Dinner tahun ni agak bertuah sbb dpt cabutan bertuah. Dpt semanggang ajaib. Tp la ni dah malas nak masak. Cuma ada projek baru....nak tanam ulam. Pokok cekur dah tumbuh dgn jayanya. Cuma pokok nenas sj yg berserabai. Ditambah plak dgn sampah mp... tu. Memang berserabut la. Tp bila lalu kat kawasan seberang jaya sana bole plak cuci calat. Cuci calat tu x mencarut naaa. Aku nak fokus kat ulam dulu lepas tu baru setle kan nenas. Biar la org nmpk serabut. Kemarin dok baca kat metro pasal yg x kawin sbb jaga emak. Mcm2 jugak pilihan org ni. Mcm aku jugak la. Pilih dok mcm ni. Pun pilihan jugak ni. Dinner kali ni aku rasa ceria nak pilih baju. Memang banyak halangan pun. Aku memang x pandai tp kali ni bole plak. Tahun sudah aku x pi. Yg sebelum2 tu memang hampeh la. Lari tema. Kali ni aku belasah sj.
     Aku nak ceta perkembangan terbaru aku. Kalau kat ofis memang dah mula buh lipstik. Tp biasa la lipstik ni. Dulu2 pun aku buh jugak lipstik ni. Tp la ni ada beza. Aku cuba pakai lipstik sehari suntuk. Dulu2 kalau aku buh lipstik pun waktu pagi sj. Lepas tu x buh dah. Tp la ni lepas solat pun tambah lipstik. Kiranya sampai waktu balik la ada lipstik. Pyh jugak la nak buat mcm tu. Kadang2 terlupa pun ada gak. Maklum la....


Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai