potong lemak

         Kemarin memang hari utk mkn. Aku dah kurangkan kuantiti.  Tp masih jugak agak banyak. Ceta bab jarum utk gula tuh. Seram sejuk jugak aku tengok. Cik kiah balik buat ok sj. Org lain semuanya panik. Sepupu aku dr kl mai. Anak buah aku jugak. Waaaah....meriah amat nih. Kami masak sayur lala. Sayur lala ni antara masakan yg mudah dan sdp. Tumis sj bawang....buh lala...kacau sampai lala tu terbuka....buh air ckit. Tp aku x lulus sgt sbb aku suka buh air banyak. Ada sambal tumis terung. Ok la. Hari isnin plak kami masak keli bakar. Aku x minat sgt pun. Dah bosan sbb selalu sgt dok masak. Ada sup kambing. Tp aku perah limau nipis sbb nak hilang lemak. Kononnya la.....! Tp bila mlm perut pun rasa agak memulas. Rasa pedih perut semacam sj. Tu padahnya nak potong lemak.
   

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai