alahan

     Bila penat jln2 badan pun rasa letih semacam sj.  So jd letih sgt. Sementelah singgah kat yan dulu so nak lekang tampuk tu susah ckit la. Esoknya memang rasa selsema betul. Muka habis gatal dan merah sj. Terus menapak ke klinik. Mana lg nak pi. Jgn la dia pi ke telibga plak selsema nih. Kat klinik jd adegan lawak la plak. Lama dah xpi klinik kat jln kuala kedah tu. Doktor jd peramah la plak. Katanya selsema aku agak teruk. Dan aku rasa pun. Mcm lain dari selalu sj kali ni. Nak suruh aku mc 2 hari. What???? Mcm x percaya. Nak suruh aku xpi keja 2 hari. Aduh....! Already dah break my principle nih. Aku tengah syiok nak pi keja nak bg mc plak. Kalau sehari tu ok lg. Dah terbalik nih. Dulu time aku selalu mc xmau bg sgt. Ni nak ofer plak. Betul la cik kiah selalu ckp ada gak doktor yg tertipu dgn aku. Pasal apa aku nak tipu plak. Cik ani memang sakit kalau pi jumpa doktor tu. No tipu2.
     Kali ni memang sakit sbb xdak selera nak shopping. Mata pun berair nak shopping mcm mana. So balik rumah dan dok berlegar kat rumah sj. Nak buat apa lg. Nak masak pun dah mls sbb aku dlm proses nak kurang mkn. Kalau masak for sure aku yg mkn lebih. So stay cool and calm sj. Buat apa nak penat2 sgt. Mlm tu on the way balik alma baru singgah kat parkson. Dpt la baju utk pi dinner. Baru dpt 2 benda utk dinnee. Payah sungguh aku tiap kali dinner.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai