well...

     Sejak kemarin telinga aku rasa sakit sj. Maklum la banyak sgt jamuan raya. Makan macam2 dah. Hari ahad hari tu lalu ikut perda  ada perhimpunan. Apalagi kan la ni. Maddi pun tutup. Xtau dah pasal apa jd mcm tu. Cubit paha kiri..paha kanan terasa. Takut kut nanti x bole jalan plak. Dah dua2 kaki sakit. Tinggal dulu bab yg pening ni. Ckp yg ceria dulu. Nak kenal bodyguard aku? Hihihihi. Aku pun teringin gak nak pasti jugak. Ni baru jer dpt hint. Rasa sungguh x caya. Aku pi sampai kl dulu pun rupa2nya ada  tengok aku dr jauh. Rasa sungguh x caya. Rupanya ada yg nak tolong aku tp x berani nak muncul depan aku. Sebenarnya lebih elok kalau muncul. Baru la nampak mcm ada berani ckit. Kena tunjuk kalau berani. Jgn gah kat belakang sj. Mai depan kecut habis luar dalam. Kalau bijak tu x semestinya tunjuk berani sj.  Pedang dan pisau x bole selesai masalah pun. Kena jadi bijak ckit. Jgn marahkan nyamuk kelambu di bakar. Itu bukan cara aku pun. Sebenarnya x pyh la nak tunjuk berani x bertempat pun. Kalau dah ada tenaga yg berlebihan sgt lebih baik la guna untuk perkara yg lebih berfaedah. Buat kerja bercucuk tanam ka. X kira bercucuk tanam apa pun.
     

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai