roti telur

     Lama dah x mkn roti telur melayu kat bm nih. Hari ni mkn roti canai telur kat cik zah. Sdp jugak la. Smlm memang bungkus awal la sbb hujan. Kemarin cik kiah masak gulai tenggiri. Tenggiri yg dan agak berbau. Isi manis jugak lg. Kalau kat penang ni memang amat2 jauh la dr laut. Hari ni memang reserve perut utk roti canai telur. La ni kena control mkn. Xmau dah dok mkn sj. Semenjak dua menjak ni aku dah ada perubahan. Lipstik dah merah kat bibir. Pewangi pun sedia ada dlm beg. Ceta bab perfume ni...aku beli kat avon kat parkson. Kebetulan plak ada jual murah. So....tu yg bole ada perfume tu. Sebelum ni pun memang ada perfume tp aku x buh dlm beg tgn. Kali ni siap ada pelembut tangan yg wangi. Long2 time dulu memang aku dah pernah guna benda alah ni. Masa pi kl tu memang xdan la nak buh pelembut tangan ni. Duit memang jd air masa tu. La ni? Air jd duit kut. Hahahaha. Apa pun bila wangi mcm ni baru semangat tu mai. Jgn xtau plak. Ni pun cara nak bg ada keyakinan diri.
     Baru ni ada yg tanya aku lg nak balik as dak. Aku rasa seronok kat cni lg. Kat as pun seronok jugak tp aku nak cuba rasa angin baru plak. Nak rasa angin yg mencabar ckit plak. Tp dok berhubung lg ka dgn org as. X la berhubung sgt pun. Tp kalau aku ada nak minta tolong apa2 tu....kedatangan aku dialu2 jugak la. Ada jugak la yg sudi nak hulur bantuan. Mcm baru ni pi habak kt anak sedara aku yg nak minta keja. Aku pi jugak la as. Tp kalau nak berhubung sgt tu mcm x perlu sj. Sementelah keja aku hari2 pun dah berlambak dan memang x sempat nak bersembang2. Tp perkembangan masing2 tu memang bole tau la. Ada sj ceta yg sampai kat meja aku. Mungkin ada jugak la ceta aku yg sampai kat meja org as. Mungkin la. Sbb banyak jugak aktiviti yg kami buat bersama. Cawangan yg dekat2 ni mcm tu la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai