privasi

     Ini ruangan peribadi ka? Apa yg aku tulis ni privasi ka? I don't think so. Kalau aku nak privasi baik aku tulis dlm diari sj. Itu la. Tinggal dulu bab peribadi. Xdak apa pun yg menjadi hak mutlak kita sebenarnya. Aku teringat kata2 seorang kwn aku yg sakit dulu2. Suami kita yg tido kat sebelah kita tu pun sebenarnya kita x bole nak percaya 100 peratus. Sbb? Kena mcm tu ka? Bukan la x caya langsung. Mesti ada syak ckit2. Nama pun manusia biasa. Kadang2 bole sj terbabas dr landasan.
     Hari ni apa yg aku buat? Plan nak pi memancing tp x jadi. Sbb hujan turun lebat sgt. X bole pi sangkar kalau gitu. 3 hari sudah pi kuala krai. Lori balak berduyun2. Cuaca plak sejuk sj. Tp seronok tengok along yg ramah dgn penduduk kampung. Yg tegur dia mesti dukung anak kecik. Lawak tengok. Pi beli tudung jugak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai