guard..

     Tau guardin? Dr nama guard la. Melayunya jaga. Ini berita yg cik ani baru sj sedar.....ada org yg sanggup jd jaga cik ani. Kisahnya ada berita....bila cik ani compare..jadi la..ooooo....mcm tu...oooooo...lagu tu. Ohhhhh......sungguh x sangka rupanya cik ani pun ada bodyguard selama ni. Ada mata yg memerhati. Jaga2....gitu ayat kiah propa. Bila tau otak cik ani terus jd tepu. Xtau nak kata apa dah. Bole kalau nak jd jaga....cik ani pun suka. Sapa x suka kalau ada org jaga. Org jaga yg afdal tentu la pak aku. Buat masa la ni la. Selepas ni kut suami la jd guardian plak. Itu yg lebih afdal. Tp kalau yg lain nak jd guardian tu rasanya x pyh la kut. Sbb apa x pyh? Nak guardian yg mcm mana. Nak pantau pergerakan aku?
       Dulu2 aku seronok jugak kalau ada abang yg bole jd guardian. Maklum la cik ani xdak abang. Tp bila semuanya cik ani bole urus sendiri so x perlu ada guardian la. Nak guardian apa lg. Sementelah pak cik ani pun dah cukup dah jd guardian. Tp bila tau ada yg nak guardian jugak rasa nak termuntah plak. Why? Itu soalan yg nak tanya. Perlu ka sampai mcm tu sekali. Tanggungjawab apa tu? Pak aku ka? Abang aku ka? Ataupun suami aku ka? Ishhhh...x bole bayang la....agaknya apa guardian aku akan buat kalau tau aku buat salah. Kena pukul ka? Ataupun kena belasah ka? Mujur la seingat aku...aku ni x terbabas. Kalau terbabas dah lama masuk 'gaung'.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai