cuti2.....cuti?

     Kemarin tiba2 sj ada request pi kelantan. Along demam dan ada yg nak pi tengok. So aku kena teman. Smlm balik yan. Pg td awal2 dah bertolak. So aku bercuti la 3 hari. Sebelum ni org lain cuti lepas raya. Aku tunggu ofis. Kali turn aku plak. Rasa berat sgt otak aku sejak kebelakangan ni. Kerja ofis tu biasa la. Yg urgent lain2 tu la yg aku perlu perah otak betul2. Perlu tahu apa yg salah dan apa yg betul. Kena buat pertimbangan yg sewajarnya. Rasanya ramadan kali ni mcm membuka hijab yg ada. Yg terlindung pun bole terbuka. Itu la berkatnya ramadan. Banyak yg terjadi. Memohon maaf.
     Tau biskut sedap yg aku ceta? Aku order lg. Dan kwn2 kat  aku pun order. Semua org pun memang teringin sgt2 nak mkn. Tp sygnya lambat lg dpt. Ada yg suruh google resepi. Who care? Dah ada yg mudah so buat apa cari pening. Kalau tau resepi pun x semestinya bole buat mcm tu. Nama biskut tu tofftoffee pecan. Yg aku tau pecan tu kacang yg agak mahal la. Tp ada yg google gak resepi. Tp malangnya yg ada dlm internet tu lg buruk. Kan aku dah kata! Tp topping kat atas biskut tu ialah butterscotch. Pernah rasa roti butterscoch? Yg inti tu la jd toping. Sedap la. Tp hari ni aku plak teringin nak google. Ada kek butterscotch pun. Ada dlm blog masam manis. Agak susah la tengok cara dia buat. Dan aku rasa order sj la cara yg terbaik kalau nak mkn biskut butterscotch nih. Jana la pendapatan org lain sama.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai