ceramah

     Sejak kebelakangan ni rasanya memang not in the mood la. Mula dgn sakit telinga kemudian mak aku kena mild stroke. Semuanya berjalan agak x lancar. Telinga yg bengkak memang sgt2 sakit la. Lega sj pi hospital yan. Pengalaman kat hospital yan memang the worst la. Paling buruk yg pernah aku rasa. Kena buat keputusan dlm keadaan x berdaya. Bila tengok keadaan mak aku masa tu memang aku jd buntu sgt. Aku dpt rasa keadaan dia memang berbeza dgn sebelum ni. Pernah gak dia jd x bole tutup mulut masa menguap. Aku bole handle pun masa tu. Masa tu tahap gula dia x tinggi sampai 20 la ni. Tp kalau la ni nak bw pi hospital swasta memang aku x berani la. Ada gak yg kata....ada duit aku pi korea, ni nak berubat mak xdak duit plak. Apa yg aku risau sgt ialah tahap kesihatan dia. Airmata aku keluar x rasa la. Rasa sedih sgt. Rasa x berupaya sgt. Sbb duit ka?
     Sebenarnya duit bukan la segalanya. Aku cuba bandingkan hospital swasta dgn kerajaan. Cuba teliti dan kaji apa yg sebenarnya yg aku nak. Di samping tengok keadaan mak aku. Nasib baik la hanya jd mild stroke. Buat scan kat otak pun xdak pembuluh darah yg pecah. Syukur...Alhamdulillah.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai