baloq

     Nmpk sgt baloq.
Tudung pun amat la berserabainya. Muka pun memang berserabai la. Tudung yg unexpected pun. Mcm jugak unexpected baby pun. Plan dulu jemah oooiiii!
Balik keja td ada masak taucu ikan temenung. Aku goreng daging...pun buh taucu. Pasal apa buh taucu? Dah suka nak buh. Wangi bau daging goreng buh taucu. 
Lepas tu masak maggi chef. Waaa...memang lg real la tahap malas aku nih. Seminggu ni keja ok sj. Ya la...dah semua org bercuti. Berapa kerat sgt nak mai kat aku. Aku sj yg dok jd penunggu setia tempat ni. Hari ni bw biskut raya pi ofis. Unexpected biskut jugak. Aku capai sj balang yg ada kat rumah tp tiba2 jd sdp sgt la plak. Unexpected taste. Semuanya jd x dijangka. Sekerat balang dah habis. Kadang2 kalau nak ckp tu fikir dulu. Mcm yg jd siang td. Memang x salah pun nak jd ramah tamah. Tp fikir dulu sesuai ka x kalau tanya sesuatu. Ada x org nak terasa hati. Mcm cik kak yg sorang tu td antara soalan dia....bila jamuan raya? Aku yg hari2 dok jolok mesin ni yg ditanya. Mana la aku nak tau. Dan yg paling sekali mcm mana la aku nak tau. Aku x pi mesyuarat pun. Mcm mana nak tau. Adoiii....ada jugak org yg mcm ni. Kiranya sehari suntuk hari ni telinga aku ni dok dengar soalan yg x munasabah sj. Soalan yg aku sendiri xdak jawapannya. 

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai