mesra ...gitu2.

     Lega rasa bila cuti. Rasa seminggu tu dah padat sgt aktiviti aku. Sampai dah rasa mcm nak termengah2 pun ada. Hanya sempat jln2 tengok sj blog......xdan nak 'jkaji' pun. Sbb mata rasa penat sgt. Seharian guna mata x henti....so biji mata yg kecik pun dah jd makin mengecik. Sesekali rasa mcm nak letak hirisan timun kat mata. Mcm sj. Tp x letak pun. Pegang sj talipon....mata pun mundur. Mula tu rasa memang mencabar tp bila banyak kali buat.....practice make perfect! Nak kt apa lg kannnn! So kat kaunter pun x bole dah nak berlembut2. Kalau dulu bole lg extend masa tp la ni dah x bole sbb aku kena rushing buat yg lain plak. Memang no choice pun. Salah sapa! Bukan ku pinta jd begini...hihihi.  so redza sj la.
     Kemarin singgah beli buah mempelam. So ptg smlm ada laban la. Dah banyak hari x mkn laban. Laban ni sesuai utk lawas perut. Aku suka laban pelam sj. Yg lain tu pyh ckit. X berapa sesuai dgn tekak. Kalau pelam ada kat jj plak. Nak singgah kat jj agak penat. Td nasib baik ada jual tepi jln. Dah berapa hari cik kiah masak. So kak dia dia do nothing la. Tengok ceta korea sj. Lepas tu naik mandi dan 'pengsan' lg. X berapa tengok tv mlm2 dah. Cuma smlm sj  ikut juga berita kat tv pasal mh17 tu. Apa yg bole aku kt....takziah sj. Tp dah banyak kali pun aku naik kapalterbang tp apa yg terbayang kat otak aku....mcm nak terhempas sj. Mungkin aku penakut kut. Mungkin jugak la.
   

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai