layanan mesra

     Layanan mesra ni mcm mana? Kena bermesra ka? Hehhehe. X kut. Aku nak bg contoh 2 layanan. Yg satu tu jd kat tempat org lain. Yg satu lg kat tempat aku sendiri. Mula dulu kat tempat aku. Ni pasal parking. Yg jd tu ada satu motor mai kat ofis aku. Mai dlm keadaan kalut2 so x sempat nak parking motor elok2. Dia parking agak kat tengah jalan jugak la. Tuan punya motor dah naik berurusan kat dlm ofis. Tinggal motor kat bawah. Jalan jd agak terganggu la. Lepas tu apa jadi? Bila polis kami dpt tau kata ada motor yg parking mcm tu.....tau apa dia buat? Cuba teka? Nak alih motor ka? Salah. Nak panggil tuan motor ka? Pun salah. Dia alih jugak motor tu. Tp alih bg dok kat line putih. Kat mana tu? Kat tengah2 jalan. Jd bertambah jem la. Bila tuan punya motor mai....terus la dia jd panik. Tengok motor dia jd mcm tu. Ok....ni layanan mesra ka?
     Ni plak contoh satu lg layanan mesra. Ada sorang ni dia pi hospital swasta. Bw keta mahal. Bw suami dia yg x bole jln. Bila dia sampai tu ada keta proton saga buruk yg sampai dulu. Bila dia sampai...terus ada org yg bw mai kerusi roda. Yg makcik bw proton saga tu kena pi cari sendiri kerusi roda. Suami dia org tolong angkat lg. Yg makcik tu kena angkat sendiri suami dia. Suami dia org tolong tolak kerusi roda. Lepas tu bila nak cari parking plak....lepas pusing banyak kali ada plak yg tolong bukakan tali parking yg utk doktor. Memang dia dapat layanan mesra sungguh. Bg aku ini lg mesra dari yg nombor satu td. Pasal apa jd mcm tu? Betul la kata org....ada duit abang sayang, xdak duit abang melayang. Bila fikir balik...aku yg dok kat kaunter ni kena fikir jugak la kalau nak bagi layanan mesra ni. Layanan mesra yg senyum sampai ke telinga ka?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai