kreativi minda

     Cuba jugak nak jd rasional. Xmau la jd gila2 dah. Tp x berapa nak menjadi. Kelmarin buat biskut. Tp xla berapa nak jd sgt. Xtau pasal apa.
Ni plak yg membantu. Kadang2 bila kena terjah tu yg jd haru biru ckit. Lari tune langsung. Semalam masa sahur dah terlambat bangun. Pak aku yg tolong kejutkan. Tu pun dah pukul 4. Apa lg memang kalut la sbb semua benda nak masak dok dlm peti ais. Semua beku. Umar bangun dok kalut cari ais ketul. Cari plak air. Aku pun pelik. Bila aku tanya pasal apa....minum aor sj dah ok ktnya. Rasa nak tergelak pun ada. Mungkin sbb dia rasa mcm aku dah x sempat nak masak. Nasi pun baru nak masak. Aku goreng deep fries ketam. Itu permintaan pak aku. Xmau kalau rebus. Ikan tenggiri aku goreng dan buat masak asam. Ingat nak buh taucu tp tengok kacang taucu pun dah x berapa segar. So itu sj la yg ada. Bancuh air kopi seteko. 
Hari ni pi pasifik as. Pi pasifik yg kat pekan. Jem ckit la. Sj jalan2 cari tudung. Banyak yg dah berubah kat pekan as. Ada flyover kat depan pasifik. Org memang ramai la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai