kagum

     Omputehnya impress. Lupa sat dulu pasal mangkaq tu. X selera kalau nak tulis pasal yg sakitkan hati sgt. Dia x call dah kira bagus la. Masalah dah selesai sbb urusan dia pun dah selesai sebenarnya. Tah2 balik buat kenduri pisang kat masjid mlm ni. Kenduri doa selamat! Pasal apa aku kagum? Rating stat blog aku tertiba jd banyak ckit. Tp xla berjuta tp naik dgn mendadak. Rasanya aku tulis benda yg sama jugak. Tu yg kagum tu. Sapa la yg tiba2 jd berminat sgt. Apa pun tq la sbb sudi jengah baca apa yg aku baca. Aku jd makin semangat nak tulis. Kalau bole pasal makcik cleaner kat ofis pun aku nak tulis. Tp cleaner tu agak ok lg. Dok sembang sj aku tengok. Mai angkat sampah mcm biasa sj. Tp rutin mcm lori bandaran angkat sampah jugak. Kalau dia dah sapu sampah kalau ada sampah lg pandai2 la nak hidup. Ambik sendiri penyapu dan sapu sendiri.
     Apa yg aku x tahan sgt bila mop lantai. Mop tu la mop toilet. Mop tu la jugak mop ofis. Bila sudah sj mop ada bau eu de toilet la. Haa...original eu de toilet. Harum jugak la. Nak komplen? Alasan budget sikit. Wangian tu sj yg murah kot. Terima sj la nak buat mcm mana kan. Kalau rasa x tahan sgt kena buka ofis sendiri dan jd cleaner.hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai