jd selfish ka?

Bila kerap sgt selfie rasa dah mcm selfish plak. Dok paksa org baca semuanya masalah aku. Org plak kena fikir..hehehehe! Bila terkeluar ceta2 yg karut tu jd menyesal pun ada gak. Kalau bole xmau dah ceta. What for nak ceta pun. Kalau ceta bole kembali kan semua benda jd normal semula ok jugak. Ini xpun. Benda dah lama jd. Kalau x sebut pun sapa pun x tau dan x peduli pun. Who care...! Lantak ko la. Tp normal la kalau dah terhantuk baru nak tergadah. Baru tau ada alang. 
Kalau x memang x kisah pun. Ada alang ka. 
Bila org lain terhantuk pun mcm tu jugak. Kadang2 tu bole kata....baru padan muka dia! Aku ingat lg arwah tok aku memang x bg dok sebut padan muka. Aku? Ada aku kisah. Memang patut pun kt padan muka. Tp la ni baru terfikir...kalau kita ditimpa musibbah tu macam mana.
Mau menangis meleleh jugak la. Ada plak org kt ....padan muka! Apa rasa? Mau meraung jugak la kannn?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai