counter check

    Semenjak dua menjak ni aku rajin jugak la up date blog tp mls nak counter check. Why?? Don't no...! Kalau gmbr tu tau dah dr dulu lg aku buh sj gmbr apa yg aku suka. Memang xdak la ciri2 blogger yg pro. Tp sebelum ni rajin jugak la baca balik dan edit balik ejaan yg x betul. La ni suka jugak baca balik tp x berapa cukup masa nak edit. Sbb? Mungkin masa yg amat mencemburui aku. Ataupun aku yg amat mencemburui org2 yg laju sj ligan stat. So aku pun turut serta dlm acara kejar mengejar stat. No more angka bertuah. Cik ani memang alah dgn stat sebelum ni. Otak aku memang pangkah kalau nak kira stat.
     Sbb apa jd mcm ni mungkin otak aku dah set kan....should be ada kerani rendah to do all this. Apa keja aku bila boss minta stat? Pilih sj nombor yg menarik aku rasa. Mcm angka bertuah pun ada jugak. Tp jgn xtau ada gak yg buh tinggi melayup dr stat asal. Mungkin jugak dia lebih perincikan lg tugas yg dia buat. Mungkin la.
     Balik pd ceta blog aku td...sori la kalu ada yg aku tersilap eja. Dah mls nak up date so harap org yg baca tu up data kan. Yaaa...tolong baca banyak kali supaya lebih faham. Takut jugak nanti ada yg faham mcm lain. Kadang2 tu kalau bercerita lisan pun ada gak yg fail nak faham. Ini kan menulis yg mcm gini.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai