winter sonata!!!

Bila tengok gmbr tertiba plak rasa romantika diamor. Whyyy!!! Cik ani!wake up. Bukan apa teringat gmbr winter sonata tu. Kemudian terkenang nasib sendiri. Sob!sob! La plak. Mcm mana kalau aku kawin awal2 dulu. Dpt jer kerja terus kawin, bole ka mai korea. Tu semua kuasa Allah. Mungkin bole mai dgn kang jung san melayu. Lepas tu mai dgn anak2 'kang jung san' tu. Sapa tau. Ini la aturanNya dan inilah rencanaNya. Kita hanya merancang dan Allah yg menentukan. 
Ni plak yg amat2 dah melekat dgn kang jung sang dgn yoo jin ni. Ada gak gmbr patung ibu dan anak yg menyusu. Org korea ni amat kagum dgn breast feeding aku rasa. Banyak sungguh. Siap ada muzimum lg. Gmbr? X tergamak aku nak buh. The other half of art aku rasa. Jln sj kat pulau ni ada muzik winter sonata.

Kalau x clap aku dulu2 ending winter sonata tu dgn beruang yg mcm gini aku rasa. Tu la depa buh teddy bear mcm ni. Sweet sungguh. Tp ada satu lg yg menarik. Aku berjalan atas buah beri. Ada pokok beri besar sgt. Buah beri pun luruh banyak sgt. Buah beri ni lebih kurang buah kering la. Tp bila sebut beri tu jd gah la. Kalau sebut keriang?hmmm...


Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai