kelate...

     Last sekali mai kelantan masa along kawin dulu. Masa tu pakat mai berkampung disini. Mai wakaf che yeh. Pi rantau panjang. Keajaiban hanya berlaku sekali sj. Beleive it so it can be a miracle. Baru buat satu showcase sj.hahaha.miracle gak tu cik ani buat showcase. Kalau x memang jgn harap la.
     Bila mai plak ni mcm dok imbas balik sj. What a sweet memory kannnn. Aku hanya borong telekung. Dok tengok jugak telur penyu. Aku dok fikir mcm mana depa bole dpt mcm tu punya banyak telur penyu. Rasanya pyh dpt kut tu yg mahal jugak harga sebijik pun.
    Homestay aku ni? Besar sgt. Ada 3 biji rumah yg besar. Yg paling besar ada kolam renang kecik lg. Aku duduk kat yg sedang sj. Tu pun bole muat sebiji bas org. Design rumah ni agak unik. Sbb? Aku rasa rumah zaman2 p.ramlee kut. Perabut pun design lama tp masih elok terjaga.

Nampak mcm meja mkn dlm filem anak bapak sj.

Beg pink tu baru sj beli sbb x bole nak bw brg yg baru beli kat pasar siti khadijah. Bole byg x mcm mana kami borong?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai