tiba2

     Bila tengok movie ceta pasal kena tinggal tu, tiba2 sj hati jd tersentuh. Jd touching plak. Why cik ani? X tau la. Jd sayu plak. Kalau lah...tiba2 org yg kita syg xdak kat sisi kita. Kalau kes movie tu husband dia la yg xdak sbb berpisah. Tau2 plak curang. Mesti frust punya. Org yg selalu dok puji kita dah xdak. Nak cari yg sama jugak memang payah la. Boleh juga tp kena ambik masa la.
     Mcm jugak kalau org yg selalu kita minta pendapat tiba2 xdak. Kita kena la belajar buat keputusan sendiri. Masa tu tuhan dah tentukan kita kena belajar 'terbang' sendiri. Ckp pasal 'terbang' ni aku lebih suka 'terbang' sendiri. X la bermaksud aku ni x perlukan org lain. Bila terlalu bergantung pd org lain tu buatkan aku rasa x berdaya. Lama2 aku akan jd x bermaya.
     Mcm lagu m.nasir tu....ada masanya aku suka sendiri. Ada masanya aku suka berteman. Ada masanya aku suka apa yg kau suka. Dan bg aku plak ada masanya aku x suka apa yg kau suka.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai