politik....

     Suasana politik? Ada permintaan utk aku ceta bab ni. Politik? Nak mula kat mana yer? Negara ka? Not really la. Berat sgt tu. Aku xla minat sgt pun. Politik ni ada kat mana2. Kat rumah. Kat ofis. Kalau kat rumah mcm mana? Abang cubit adik. Ada gak abang cubit adik tp abang yg menangis. That's politic. Politik la tu. Akal abang nak tarik perhatian mak.
     Mcm tu jugak bila dah kawin. Ipar-duai yg saling cemburu. Kat ofis plak? Still the same situation I think. Masing2 cuba tarik perhatian. Sapa yg popular org tu la yg menang. Tu sbb ada yg terkenal dgn suka gelak kuat. Ada gak yg terkenal dgn ckp kuat. Kiranya sapa pun x boleh lawan la. Ada gak yg ckp penuh sopan santun.
     Aku mcm mana? Kategori yg lagu mana tu? Ckp kuat? Gelak kuat? Aku x pasti sgt dlm kategori mana. Bila ckp terlampau banyak rimas jugak aku. Kalau diam sgt pun rimas jugak. Mcm bisu pun ada jugak. Org pun xtau apa yg kita rasa. Xdak experesi langsung. Cool sj.
     Apa la yg aku merepek ni. Merepek pun xpa. Sbb ada wish so aku pun merepek pi la. Untuk yg berhajat nak aku tulis tajuk ni. Ini sj aku mampu tulis. X reti la aku dok nasihat org. Diri aku sendiri pun dah x larat nak jaga. Nak bg tazkirah plak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai