obat...

     Yg pahit tu selalunya ubat. Penawar tu. Kenapa aku ckp mcm tu? Ada gak ubat utk budak2 manis sgt. Yg manis tu sbbnya nak pujuk budak2 tu. Tu saiko sikit. Apa tujuan blog aku? Blog aku bukannya blog utk melancong. I'm not going anywhere. Blog masak ka? Ada la aku masak sikit2. Mcm kemarin aku masak steak. Steak? Not really steak. Sbb buh lada hitam tu yg aku panggil steak. Tp aku buh kicap. Aku suka kalau daging masak ni.
     Sebelum ni ada sedara aku yg marah2 baca blog aku ni. Mcm laser sgt la depa rasa. Tp bg aku itu adalah luahan apa yg aku rasa. Aku terkecil hati ka. Aku penat ka. Aku x puas hati ka. Apa yg aku suka dan apa yg aku x suka. Itu sj. Kalau ada yg x suka? Aku minta maaf banyak2. Aku x boleh nak buat apa2.
     Ini sj yg boleh aku buat utk meluahkan apa yg aku rasa. Bg aku lebih baik berkongsi dgn semua org.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai