hasil4u

     Itu la tema kami. (Rasanya la kot). Dah banyak tema tambah dgn banyaknya benda nak pikio so memang xdan la nak follow sgt. Tp aku follow sikit2 sj sebagai pekerja yg setia. Setia ka? Of course la kan. Tengah dok cari resepi laban. Apa tu laban? Baru ni pi mkn kat kedai arab dah tersangkut dgn salah satu minuman kat situ. Yogourt drink aku rasa. Yogourt kan bagus utk pencernaan.
     La ni cuaca masih lg panas. Hari sabtu hari tu dah jd mcm rutin aku pi pasar kemboja. Dah jd semakin meriah aku tengok walau pun dlm cuaca yg agak panas. Aku borong tudung la. Balik sj dr pasar kemboja terus lena terbungkang. Penat sungguh. Hari ahad plak kami masak special sikit kat yan. Masak ala2 hiasan masak pengantin gitu. Tp nasi beriani sj.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai