penat

Kemarin dan hari ni agak penat. Sbb? Tah la. Tp bila penat kena fikirkan sesuatu yg mengembirakan. Apa tu? Mcm apa yg aku masak? Hari ni masak apa? Hari ni aku masak ikan belah belakang ikan jaket. Ikan jaket? Apa tu? Ikan pakai jaket? Atau pun org yg masak pakai jaket? Ikan tu yg ada kulit mcm jaket. Ikan cencaru yg agak besar yg pak aku beli kat yan. Kami bw balik cni. Actually, aku bw balik jugak ikan jenahak tp ikan tu busuk sgt sampai x boleh nak mkn. Hari ni aku buat masak lemak sayur fucuk. Sdp la mkn nasi. Just like kedai makan la. Ikan tu plak aku masak dlm semanggang ajaib tu. Tp kali ni aku letak minyak sikit sbb aku xmau kering sgt. Aku belah belakang ikan tu dan sumbat dgn cabai hidup,tomato dan bawang yg di blend. Aku letak air limau ckit.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai